Ekonomi

ZTO hisseleri 1. çeyrek kazançları ve gelir artışıyla %11 yükseldi

SHANGHAI – Çin’in önde gelen ekspres teslimat şirketlerinden ZTO Express (Cayman) Inc. (NYSE: ZTO), analist beklentilerini aşan kazanç ve gelirle güçlü bir ilk çeyrek bildirdi. Açıklamanın ardından ZTO hisseleri %11 oranında artış gösterdi.

Şirketin ilk çeyrek için düzeltilmiş hisse başına kazancı (EPS) 2,68 RMB’ye ulaşarak analist tahmini olan 2,47 RMB’yi aştı. Gelir de daha iyi performans göstererek 9,34 milyar RMB’lik konsensüs tahminine karşılık 9,96 milyar RMB olarak gerçekleşti.

ZTO, 31 Mart 2024’te sona eren ilk çeyrekte koli hacminde yıldan yıla (YoY) %13,9’luk bir artış yaşayarak 7,2 milyar koliye ulaştı. Bu büyümeye, düzeltilmiş net gelirdeki %15,8’lik artış eşlik ederek 2,2 milyar RMB’ye ulaştı. Ayrıca, şirketin geliri bir önceki yılın aynı çeyreğindeki 8.983,2 milyon RMB’den %10,9 artış gösterdi.

ZTO yönetimi bu güçlü çeyreği, tüketimi canlandıran ve ekspres teslimat hacmindeki artışı körükleyen canlı video akışı ve sosyal ağ perakendeciliğindeki patlamaya bağladı. Bununla birlikte şirket, özellikle başlıca üretim bölgelerinde yoğunlaşan fiyat rekabetiyle de karşı karşıya kaldı. Bu zorluklara rağmen, ZTO’nun kârlı büyümeye odaklanma ve zarar eden paketleri ağının dışında tutma stratejisi, sektördeki benzerleri arasında artan kâr payının da gösterdiği gibi karşılığını verdi.

ZTO’nun Kurucusu, Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Bay Meisong Lai, şirketin hizmet kalitesi, hacim ölçeği ve kazançlarda dengeli gelişime olan bağlılığını vurguladı. Bay Lai, “Çin ekspres teslimatının yüksek miktardan miktar artı kalite kombinasyonuna dönüşümü kaçınılmazdır” dedi. Lai, şirketin ZTO’nun marka bilinirliğini ve değer tanınırlığını artırmak için farklılaştırılmış ürün ve hizmetler geliştirme çabalarının altını çizdi.

İleriye dönük olarak ZTO, 2024 yılı için koli hacminde %15 ila %18 arasında bir artış öngörerek 34,73 milyar ila 35,64 milyar koli arasında büyüme hedefini koruyor. Bu öngörü, şirketin sağlıklı bir kazanç düzeyini korurken hizmet kalitesine öncelik verme stratejisiyle uyumludur.

3. parti reklam. Investing.com’un sunduğu veya önerdiği bir teklif değildir. Feragat detaylarına buradan bakın veya reklamları kaldırın

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

habercarsamba.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Evden eve nakliyat
kartal evden eve nakliyat
Başa dön tuşu